TJURIG PÅ EN FREDAG!

det blev inget sovande. jag orkade verkligen inte ut och cykla, så himla äckligt kallt vare! nu sitter jag här och tjurar mig på en fredag förmiddag!! jag har varit världens tjurigaste redan sen onsdags? då jag fick veta jag failade på mattenationella. så förmodligen ligger jag utan betyg där nu! gillar det inte alls.  menmen. det är fredag och jag ska göra min kväll bäst med brudarna + pojkvän. ska först iväg och slinga håret hos martin på honom, sen sticker vi iväg och träffa brudarna + annat folk på stan och sticker vidare på färre! låter azum..
nu ska jag äta special K iallafall. <333 underbara flingor? japp.




Kommentarer
Postat av: Sofia

älskar din blogg!

glad du börjat uppdatera nu igen.

sakanr dig hanna. <3

2010-05-07 @ 11:56:41
Postat av: jossan

är det du som gjort din design själv?

2010-05-07 @ 11:57:23
Postat av: älskling

älskar dig hanna

2010-05-07 @ 11:57:41
Postat av: Mli

Svar: Dom är köpta på bianco :)

2010-05-20 @ 14:36:23
URL: http://mlinyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0