DÅLIG URSÄKT! JAGVET!..

förlåt för världens sämsta uppdatering! ;-) men har för mycket saker i mitt liv. men det är säkert en dålig ursäkt. för ett blogginlägg går alltid knäcka in!! jag har inlämning imorgon. jag var klar redan igår, men idag dög det inte för jag hade läst fel bok så för mig så har jag att börja om tills måndag. och har geografi prov. engelska omprov osv!! jag sa hur mycket jag älskade skolan va? ;-)  nu sitter jag här och ska snart börja läsa. blir förmodligen hos martin jag gör det,  för han kommer snart och hämtar mig så jag får sova hos han.. <3

lägger in lite bilder. vad som pågått under mitt härliga liv!



up. helt underbar kväll med tjejor! <333



vetlandacrusning. med kalmarfolket! :)



blivit tillsammans med martin igen! <33


öppet hus med brudarna. llooove it!


ekbacken med brudarna på valborg! :'D


och massa mer. men nu hinner jag inte uppdatera mera!
martin är hääär. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0