STRESSAD!!

kom just hem från en trevlig runda på stan! träffade även nicole en stund och snackade pepptalk! :'))
min dag har varit fullpackad verkligen. började med ett stressande nationellt engelska prov mellan 8.20-11.25 och en lektion i slutet. och provet gick rent ut sagt åt skogen.. aldrig känt mig så besviken på ett prov, men får hoppas helt enkelt. drog mig vidare för att hämta syster på dagis,hem laga mat åt henne och mig själv dessutom!! sen dags för dagens värsta, utvecklingssamtal. men det gick bättre än väntat faktiskt. fick inte höra så mycket negativt som jag hade trott, utan det mesta va väl helt enkelt positivt?  ;-)  aja. efter utvecklingssamtalet blev det TV.mys.få syster i sängen. och sen träffa nicole en runda!! åh. stressad dag. imorgon blir det mer stress. det är studiedag, känns som dom borde vara lugna? men för mig blir det upp tidigt, ingen sovmorgon här inte!! :(( men det blir bodaborg med de absolut bästa i hela världen!! <3 sen hem och plugga till kemi provet tills torsdagen. vill även få in ett träningspass där också. men nu ska jag sätta mig och glo på MTV framför en ful-äcklig-vidrig-snuskig-smutsig-konstig-oläst kemi bok! have a nice night! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0