NY BLOGG

jahaja. det är ny blogg nu.
vet inte varför jag har skapat den. höhö
jaja det är onsdag idag, och jag har varit hemma från skolan. har knappt sovit inatt bara för jag hade sjukt ont
imagen, men vaknade runt halv sex och lyckades få iväg sofia och isabell till dagis. sen somnade jag om! ;-)
jag har nog bannemig stökat ner lägenheten, får nog försöka få in ett städande under dagen.. måste även plugga till fysiken, men känns som jag redan kan hälften! :-) senare ikväll ska jag ner och köpa kinamat och kolla på grey's and anatomy!! azzum. uppdaterar nog senare.



" Den som står bredvid dig behöver inte alltid stå dig nära " 

Kommentarer
Postat av: amanda

är du också sjuk?

Krya på dig hjärtat! <3

2010-03-10 @ 18:32:10
URL: http://amaandasandahl.blogg.se/
Postat av: hanna

japp. men mår bättre nu! ;-)

höhö!

älskar dig & krya på dig själv! <<<<<<<<<3

2010-03-10 @ 19:31:47
URL: http://hannieett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0