JAG HATAR SKOLAN

har inte hunnit blogga på två veckor. men skolan sätter för mycket krav!
bara denna vecka har jag haft tre inlämningar-två prov- två redovisningar- på fem dagar skulle allt vara klart.
men jag hann allt utan ett prov.. ibland gör skolan mig väldigt arg, vilka krav dom sätter. men nu är det helg och det är alltid lika efterlängtat.. ;-) igår va jag hos nadja med jakob-ludde-olivia och jocke! :) blev käk-film-mys- och ungefär självklart en runda till vetlanda som vanligt. MACDONALDS! <3 milkshake. loveit.
kom hem runt fyra tiden, och somnade väl vid sex. så just nu är jag helt sliten. men det är lördag. och det är fäst ikväl. så jävla taggad! :)) 
längtar tills nästa helg- fest elmia! <33


jag saknar thailand.
inget slår dom tre veckorna!<3
allt handlade om sol-bad-shopping-kompisar-bra humor-thailandskäfilmor-
och framför allt nitnoi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0