JAG FÅR LIKSOM INGEN ORDNING PÅ PENGAR!!

har sovit nästan hela dagen och har lyckats städa de mesta i huset. speciellt mitt rum som va otroligt stökigt, eftersom jag byter vecka efter vecka så hamnar alla kläderna bara på golvet varje söndag. för då har jag helt enkelt ingen lust att lägga upp kläderna i min garderob som just nu är världens minsta. tycker min mamma ska köpa en ny helt enkelt, eller helt enkelt bygga ut den stora garderoben till mitt rum också! satt och kollade på Cheap monday och HM;s sidan innan. hittade smått kläder och känns som mina pengar kommer ta slut lika fort som jag får dom igen..

snyggt armband med matchande ring!!
eller denna bikini? jag gillar den starkt. typiska mina färger eftersom jag själv har brunare hy.
kavaj!! så sjukt snyggt, bara vika upp vid armarna och ha ett snyggt linne under och ett par jeans!
as snyggt!!!!




nu blir jag arg. går inte ändra bilderna storlek?? ändå vet jag hur man gör. men oj vad nu? :S

" Ha mod att vara den du är och tappa inte modet för att du är den du är. "

// Hanna " hanniie " Ek




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0