FEST

har glömt att uppdatera hela helgen! men den har varit fullspäckad med fester-kompisar-mys-skratt-dans-kareoke-bästa vänner-sköna människor-promenad-farmor- och även lyckats slarvat bort min nyckel? fast den har jag nu hittat i min stora bag, ;-) måste bara säga att helgens fester va sjukt bra, även att det va en hel del att städa.. tack allihopa! <3
just nu sitter jag hemma med världens huvudvärk, har redan sovit ett antal timmar men det slår inte igen sen helgens nätter. så jag får väl ta och krya ner i sängen igen snart! :) imorgon har jag en fullrulle hela dagen. men det uppdaterar jag imorgon, om jag kommer ihåg då!! pusss


"Det är för väl att lögnen finns  för tänk om allt man hörde skulle vara sant. "


// Hanna" hanniie " Elisabeth Ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0